Nechte se inspirovat firmou ADIDAS.

Adidas: Jak firma se třemi proužky podporuje úspěch svých franšízantů

https://www.fineprintnyc.com/images/blog/history-adidas-logo/adidas-equipment-logo.jpg

 

 

 

Vážené dámy a pánové, vážení členové a přátelé klubu,

na 99. diskusním večeru se seznámíte s mladým českým manažerem Pavlem Juřenčákem, který pro franšízové prodejny firmy adidas, přední světové značky vyrábějící sportovní oblečení, obuv a potřeby, spoluvytvořil unikátní model řízení ziskovosti prodejen a systém podpory úspěšnosti franšízantů.  Budeme mít příležitost se s tímto modelem blíže seznámit. Nenechte si ji ujít!

Pavel JUŘENČÁK je ve společnosti adidas na pozici Senior Franchise Operations Manager. Jeho hlavním úkolem je rozvoj a podpora manažerů franšízových prodejen v zemích střední a východní Evropy. 

Klubový večer proběhne ve středu 9. listopadu 2016 od 17 hodin v Praze 1, Staré Město, Jilská 1a, v prostorách GOLEM CLUB a jazzklubu Jazz Republic.  Klubový večer moderuje Jaroslav Tamchyna, prezident Franchise Clubu a Franchise Business Ambassador v ČR.

 

Proč by vás právě toto téma mělo zajímat?

Podpora a servis franšízantů dodává franšízovým sítím potřebnou sílu,  stabilitu a konkurenceschopnost. Umožňuje efektivně využívat podnikatelský i lidský potenciál franšízových partnerů, a také – snáze odolávat rizikům lidského faktoru. Spolupráce a společné řešení pomáhá utužovat vazbu mezi franšízorem a franšízantem, posiluje firemní kulturu založenou na spolupráci a důvěře. Bohužel - ne každá franšízová firma podporu a servis franšízantů dostatečně doceňuje a nebo si ji může dovolit.

Nestává se tak často, že máme možnost nahlédnout do podnikatelské kuchyně velkého a silného obchodního impéria a popovídat si otevřeně o jedné z důležitých ingrediencí úspěšnosti franšízingu.

Dozvíte se mj., jak v síti prodejen adidas před několika lety převáděli tehdy „měkkou“ franšízu do „tvrdé“ a jak právě při tom vznikl unikátní nástroj podpory manažerů franšízových prodejen, který má dnes všech pět „P“.

Toto klubové setkání je určeno nejen členům Franchise Clubu a jejich hostům, ale také každému podnikateli, manažerovi i živnostníkovi, kterého zajímá, jak se dá zvýšit profitabilita obchodní jednotky.  

Kdo je Pavel Juřenčák?

Pavel JuřenčákSport a maloobchod provází Pavla v jeho soukromém i pracovním životě už od dětství. Jako kluk pomáhal v malém vesnickém krámku svých rodičů a dostával do krve základy prodávání.  Dynamické prostředí maloobchodu ho baví stále a vidí v něm svou životní perspektivu. Nejvíce zkušeností mu dala firma adidas, uznávaná značka s celosvětovým působením v oblasti designu, vývoje a marketingu sportovní obuvi, oděvů a doplňků. Prodeji sportovního zboží se Pavel věnuje už 15 let, z toho posledních 10 let pracuje ve společnosti se třemi proužky. Začínal v oddělení velkoobchodu pro klíčové zákazníky na pozici Key Account Manager. Poslední 4 roky se ale věnuje podpoře a rozvoji franšízantů;  nejprve pouze těm v Česku, poslední rok jeho schopnosti využívají „tříproužkoví“ franšízanti v dalších šesti v zemích: Slovensku, Polsku, Maďarsku, Estonsku, Litvě a Lotyšsku. Pavel je členem Franchise Clubu - klubu pro dialog a spolupráci ve franchisingu.

Pavel Juřenčák říká: „Kritizovat chybující franšízanty je snadné, ale vyhrnout si rukávy a společně s nimi hledat správné řešení, to je něco, co považuji za podstatu skutečného partnerství.“

 

Kdo je adidas?

Adidas je firma s celosvětovým působením v oblasti designu, vývoje a marketingu sportovní obuvi, oděvů a doplňků. Firma byla založena v roku 1949 v německém Herzogenaurachu. Název firmy je odvozen ze jména jejího zakladatele Adolfa ( „Adi“) Dasslera, ze zkratky Adi Dassler pak vznikl adidas. Značka adidas je součástí adidas Group, která zahrnuje další značky jako Reebok, TaylorMade, Reebok-CCM Hockey a Five Ten a patří mezi celosvětové lídry sportovního průmyslu. Skupina adidas Group sídlí v Herzogenaurachu v Německu. V současnosti má více než 55 000 zaměstnanců ve 160 zemích světa a v roce 2015 dosáhla tržeb 17 miliard euro. Více na http://www.adidas.cz/

Přijďte k nám do Franchise Clubu a zeptejte se i vy našeho hosta na vše, co vás zajímá. Načerpejte u nás poznání a inspiraci, získejte nové, zajímavé, užitečné a cenné kontakty, informace, rady a zkušenosti – podané srozumitelnou a atraktivní formou.

Franchise Club – „klub pro dialog a spolupráci“ je programově zaměřen nejen na debaty, ale také na networking. Během klubového večera proto cíleně vytváříme řadu příležitostí a podmínek vhodných pro navazování udržování a rozvíjení kontaktů a konexí užitečných pro vaše podnikání, získávání referencí, důvěry, doporučení a informací.

Doporučujeme proto mít s sebou větší množství vizitek a jednu z nich nosit viditelně připevněnou.

 

Těšíme se na Vás, jste vítáni!

Jaroslav TAMCHYNA, prezident a zakladatel Franchise Clubu

 

Registraci na klubový večer proto proveďte co nejdříve na adrese club@ifranchising.cz    - počet míst v klubu je omezen. Nečlenové klubu se mohou také zúčastnit.

Organizační informace

Na klubový večer je nutné sebe i své přátele a kolegy pokaždé předem elektronicky zaregistrovat na adrese club@ifranchising.cz. Členové uvedou při registraci pouze své jméno, jejich hosté a nečlenové připojí firmu, pracovní pozici, číslo telefonu a elektronickou adresu. Doporučujeme registrační e-mail odeslat co nejdříve, počet míst je omezený.

Členové Franchise Clubu mají pro sebe a jednoho svého hosta vstup zdarma. Vstupné na klubový večer, včetně pohoštění, je pro nečleny 600 Kč. Slevu 20 % mohou využít členové České marketingové společnosti. Slevu 20 % může získat každý druhý a další přihlášený návštěvník zaregistrovaný ze stejné firmy. Nepodnikající studenti denního studia do 26 let a učitelé u nás zaplatí za vstup pouze 200 Kč.  Vstupné do Franchise Clubu je daňově uznatelný náklad. Vstupenku na klubový večer lze zakoupit pouze hotově v recepci před a během klubového večera.

Začínáme v 17 hodin, prostory Golem Clubu / klubu Jazz Republic jsou členům a přihlášeným návštěvníkům k dispozici od 16.30 do 20.00 hod. Po skončení programu Franchise Clubu budete moci zůstat v klubovém baru a povídat si nebo se zúčastnit jazzového vystoupení jako posluchač.  Uvítáme formální nebo „klubové“ smart casual oblečení.  

 

Občerstvení

Během klubového večera mají účastníci k dispozici malé rautové občerstvení, které partnersky zajišťují značky: Fruitisimo, Minit /Fornetti, Pizzacompany a Dallmayr. Ostatní občerstvení a alkoholické nápoje je možné zakoupit v klubovém baru/restauraci.

 

Patroni klubu

Děkujeme za podporu těmto patronům klubu: MORIS Design, advokátní kancelář Z/C/H Legal a Kooperativa